Grafické vychytávky

autor: | Podnikání online


Máme tu další článek ze série #mojeknowhow. Jedná se o souhrn příspěvků a expertní pohled podnikatelů v rámci prostoru pro zviditelnění členů Vyhledávače ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).

Využijte know-how podnikatelů z Vyhledávače Společně nahoru.

Veronika Váská – Grafická a webová designérka doporučuje jak na spešl obrázky. Dozvíte se, co je to M-book a Midjourney. Nechybí ani sdílení, proč přestala tlačit na pilu.

Koukněte na jednotlivé příspěvky a inspirujte se.


1. O mně

Poradím vám, jak:

  • vytvořit vizuální identitu
  • vyladit vzhled prodejní stránky i webu
  • vyšperkovat leták, e-book, banner, životopis, vizitku aj.

Kdo jsem?

🌸 Grafická a webová designérka
🌸 Tvořím ucelenou vizuální identitu s navazující prezentací.


Jednoduše řečeno vyberu vhodné barvy a fonty, vytvořím logo a ikony, doplním brand o ilustrace, zpracuji online bannery i e-booky, připravím šablony pro sociální sítě v Canvě, vzhledově zpracuji prodejky a weby.


🌸 Záleží mi na tom, aby se má klientka – podnikatelka prezentovala sjednoceně, byla zapamatovatelná a důvěryhodná.
🌸 Mou silnou stránkou je kreativita a proaktivita, silná intuice a empatie. Mnohdy plním i představy a sny ještě nevyřčené…
🌸 Je pro mě důležité, abychom si s klientkou navzájem sedly, rozuměly si a důvěřovaly.
🌸 Vedle tvorby nabízím také konzultace, které využívají podnikatelky, které samy tvoří a potřebují ujistit nebo popostrčit.

Jaké druhy konzultací poskytuji mrkněte ZDE.

Mé práce můžete shlédnout

Koho má práce i nabídka oslovuje, napište mi a spojím se s vámi.

Těším se na společně strávený čas.


2. Už jste slyšeli ten název?

M-BOOK

M-BOOK je prezentace – BOOK uzpůsobený pro mobil.

Tento název mě napadl, když jsem pro klientku zpracovávala .pdf průvodce.

A protože je dneska 70-80% sledovanost přes mobil, navrhla jsem, že jej uzpůsobíme přímo na něj.

E-BOOK sice znamená elektronický kniha, ale ME-BOOK mě přišlo kostrbaté, MOBOOK zní jako značka, tak proto M-BOOK 

Cílem M-BOOKu je:

  • uzpůsobit prezentaci (zejména .pdf) na mobil
  • tak, aby nebylo potřeba zoomovat, posouvat
  • každá stránka booku je tak akorát ve vel. mobilu
  • text lze snad přečíst
  • a ilustrace či fotky obsah příjemně doplňují
  • stránek může být nekonečno
  • odkazy mohou být klikatelné – kontakty, weby, soc. sítě aj.
  • použít / otevřít lze na desktopu i tabletu, tudíž není potřeba zpracovávat více verzí.

Co říkáte na tento nápad / název? Uchytí se a bude se používat v byznys / marketing / design poli?

Komu by se něco takového hodilo zpracovat, stačí mi napsat a domluvíme se.

Mějte krásný den a ať se daří!

V Mockupu je ukázka pro tento projekt.


3. Hledat SPEŠL OBRÁZKY ve fotobance?

Minulost, využívám Midjourney – umělou inteligenci.

A že toho umí! 🤩

Zadám požadavky, příkazy a sleduji tvorbu obrázků jen pro sebe, nikdo další jej mít nemůže a tomu říkám bájo přínos.

Mějte něco spešl i vy!

Doplňkové ilustrace lze použít pro posty, ke článkům, službám apod.

Ráda vám s tvorbou pomůžu. Objednávejte ZDE, kde najdete i více informací.

A nebo zkuste tvořit s robotem sami podle tohoto návodu.

Přeji příjemnou zábavu.


4. MIDJOURNEY

Už jste slyšeli o „umění“ umělé inteligence?

Je otázka, zda to umění je či není…

Každopádně, je to něco nového, neotřelého a zábavného.
Mě osobně to neskutečně baví.
S klientkami se s touto „hračkou“ dokážeme bavit a těšit zároveň.

Proč, na co a jak? Pokud

  • vás klasické fotky a obrázky neoslovují;
  • máte službu či produkt, ke kterému se s obtížemi hledají fotky ve fotobankách;
  • chcete celkově svůj web oživit, odlišit;
  • potřebujete, aby z „picture“ něco sálalo „něco;
  • a byl to váš originál.

Zkuste MIDJOURNEY AI.

  • Aplikace, která pomáhá odreprezentovat různé lidské myšlenky a fantazijní představy.
  • Pomocí algoritmu spojí „slova“ a dokáže stvořit FANTASTICKÁ STVOŘENÍ, BUDOUCÍ SVĚTY i ABSTRAKTNĚ NEUCHOPITELNÉ…
  • O výsledku rozhoduje víceméně náhoda, osud, vesmír, štěstí… Finální podobu lze “ donekonečna“ dotahovat, třeba i s Photoshopem.

BETA verze ZDARMA = 25 minut na vygenerování až 25 obrázků, poté vám nabídne placený program.

Více o MIDJOURNEY najdete ZDE.

A pokud byste chtěli poradit MID-AI více či pomoci s brandem, prodejkou, webem, grafikou, barvami… napište mi.

P.S. na připojené obrázky se vztahuje autorské právo


5. Mé knowhow z posledních měsíců

Přestala jsem tlačit na pilu, abych

  • … podnikala s radostí,
  • … to co umím, mohla předávat dál,
  • … pomáhala ostatním.

Mám 3letého chlapečka a má neskutečně upřímnou radost z každé drobnosti.

Učí mě zastavit se a žít okamžikem. 💖

Do doby než jsem otěhotněla a začala víc vnímat jak malý roste, jsem jela jak mašina…

Mám za sebou období, kdy jsem myslela, že mi ujíždí vlak, tolik bych toho (nejen) v onlinu “měla” a chtěla stihnout… viděla, jak druzí fičí… tlačila jsem na sebe a v podstatě i na rodinu. Měla spoustu plánů, ale taky nevěděla čím začít, jak to uchopit, taky měla dojem, že vše už je vymyšleno.

Loni touto dobou jsme s manželem rekonstruovali bydlení, do toho prodělávali Covid, před Vánoci jsem nemohla od bolestí páteře chodit a vše to “ukončilo” extrémní padání vlasů i propadem sebevědomí. Chtěla jsem i tak všem vyhovět, stihat termíny a to i přesto, že tělo řvalo zastav a něco uvnitř mě se měnilo…

“Po Vanocich” jsem vypla a nebyla schopna po novém roce nastartovat. Takže jsem přesunula sebe na první místo a začala se dávat dokupy…

Tou dobou jsem natrefila na fotku, kterou mám od té doby před sebou v pracovně.

Bylo mi 4-5 let? Tolik radosti a šibalství, kam se to podělo? Chtěla jsem se dostat zpět do té pohody a flow, do té bezstarostnosti.

Cítila jsem, že když něco musím nebo pracuji na něčem s čím nesouzním, dostávám se do kleští, které mi ubírají na kreativitě a chuti.

A to jsem tvůrce… jak z toho ven?

Podělím se o své knowhow z posledních měsíců:

  • když nemůžu, tak zvolním,
  • zakázku musím uchopit a zžít se s ní (ano, mnohdy se ptám i na detaily) musí mě oslovit a bavit, abych jí svou energií poposunula výš a klientce tak předala hodnotu,
  • tvořím originály, které odliší – tvůrčím procesem, kdy hledám, zkouším, skicuji i vyhazuji, nakonec ladím detaily a kochám se výsledkem, žiji,
  • dlouhodobá spolupráce je pro mě odměnou, nejen finanční, rosteme totiž společně a stávají se z nás přátelé,
  • wau zažívám, když je klientka nadšená, sama si řekne o fakturu či mě doporučí dál – cítím, že je spokojená (mé práce, času a energie si váží) a mé poslání, mise je naplněna,
  • pokud mám tu možnost zpracovávám nebo spravuji zakázky, úkoly “na počkání” a těším se na další výzvy a zadání,
  • zkouším budovat svou komunitu (klub pro ty, kteří milují barvy nebo s nimi často pracují a chtějí jim rozumět),
  • snažím se odbourat strach být víc vidět (sice pomalu, ale překračuji komfortní zóny),
  • nebojím se ozvat, když mi něco “nesedí”.

Necílím na výdělek, ale na to být v pohodě, odvést dobrou práci, realizovat se a mít fajn pocit z toho, že to co dělám má smysl. Pak můžu s láskou tvořit, fakturovat, zajistit potřebné a pořídit sobě či druhým něco pro radost…

V tom mi podnikání pomáhá. V podnikání jsem našla sebe.

Tímto děkuji všem klientkám, které se mnou plují na stejné vlně. 💖

A těm, co něco “nejde” poradím jediné… netlačte.

Veronika Váská – Grafická a webová designérka

Těšte se na další články a inspirujte se každý čtvrtek ve facebookové skupině Společně nahoru příspěvky s #mojeknowhow.

Přečtěte si další články z této kategorie

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Takové co do vašeho webu a podnikání dobře sednou. To může pro každého znamenat něco docela jiného. Úplný základ je dodržet poměr stran. Fotku na výšku jen stěží napasujete do prostoru na šířku. Ale to jsme do tématu skočili rovnýma nohama. Pojďme se vrátit zpět a začít ještě jednou v článku.