Ing-Hana-Kysela-nocnimarketacka

Ing. Hana Kyselá – #nočnímarkeťačka

Noční markeťačka, strategický marketing, úspěšná prodejní kampaň, konverze, ideální klient, cenotvorba, pyramida služeb.

Nadšená markeťačka s přesahem, která vám objasní hlavní potenciál pro růst. Prodejní kampaně budou strategicky promyšlené a vaši klienti vás budou milovat. Když nevíte kudy kam, stačí jeden večer se mnou a znáte svojí cestu na dny i měsíce dopředu.

Další informace

Kategorie

byznys mentoring, marketing

Lokalita

online

S Ing. Hana Kyselá – #nočnímarkeťačka najdete svou cestu.

 

Tělem i duší markeťačka od dětství, od roku 2004 postupně až na vysokých marketingových pozicích v předních světových firmách a od 2021 při čtvrté mateřské na volné noze pod svou značkou #nocnimarketacka.

Vidím možnosti lepšího marketingu a prodeje všude kolem sebe a najdu i vaše příležitosti pro aktuální i dlouhodobý růst.

Klienti po spolupráci se mnou mají jasno v tom CO dělat, JAK, KDY a také odkud začít.

Pro příznivce dlouhodobého růst v podnikání jsem založila fb skupinu Strategický marketing, kde i vás ráda uvítám.

 

MÉ NOČNÍ KONZULTACE 1:1
Věnujete se klientům, rodině či jste v zaměstnání během dne a neustále odsouváte rozvoj svého podnikání? Není čas konzultovat ve standardních konzultačních hodinách?

Najděte cestu pro růst vašeho podnikání se mnou během jedné noci, jsem tu pro vás 7 dní v týdnu po 20 h večerní.

Mé strategie a taktiky berou v úvahu vaše kapacity a hlavně vaše PROČ. Sama jsem máma 4 malých dětí, takže timemanagement, work-life balance, logistika, energy management a flow jsou moje každodenní témata, která prokládám i do mého podnikání.

 

DOKONALÉ POZNÁNÍ IDEÁLNÍHO KLIENTA
Nastavovali jste si ideálního klienta už mnohokrát a stále nevíte, jak to přetavit do vašeho businessu, aby to konečně fungovalo?

Ze zkušeností vnímám ideálního klienta jinak, než ho marketingové články nebo cvičení nabádají definovat. S mou technikou definování srdcového klienta odchází klienti s jasnou představou. Umožňuje jim tento základní stavební kámen, přetavit do fungujícího úspěšného podnikání každý den. Od toho se dále odvíjí pyramida služeb, cenotvorba, komunikace atd.

 

MONETIZUJTE SVÉ PRODEJNÍ KAMPANĚ
Online prodejní kampaně vycházejí z pravidel Direct Marketingu, ale mají svá specifika. Poodhalím vám tajemství úspěšných prodejních kampaní a naučím vás o nich přemýšlet a hlavně si je tvořit pro své služby/produkty.

Aktivně jsem zapojená v programu, kde již více jak rok studuji u těch nejlepších v USA a Austrálii.

Vytvářejte i vy prvotřídní online prodejní kampaně, kterých je v českých vodách zatím stále jako šafránu. Ti úspěšní vydělávají v řádech miliónů korun a neustále dokáží růst, potenciál je stále obrovský.

 

Unikátní VIP služba
Najměte si Launch sparring partnera
Zvolíme správný druh prodejní kampaně, nastavíme strategii a poté vás doprovázím během kampaně, podporuji vás při adrenalinových chvilkách, hecuji vás v cílové rovince. Po celou dobu sleduji vaše klienty a doporučuji taktiky, které vám zvyšují konverze. Na konci společně oslavujeme krásné výsledky.

Nekopírujte chyby ostatních v prodejních kampaních. Naučte se se mnou druhy, sekvence a hlavní konverzní spouštěče pro kvalitní kampaně, které posunou vaše podnikání v několika řádech. Pochopíte v čem tkví krása a podstata kvalitních launchů s vysokou konverzí.

Jsem váš sparring partner pro vaší triumfální prodejní kampaň.

Reference

Rozepisovat všechno, co jsme s Hankou stihly probrat by trvalo fakt hodně dlouho. ❤️ Krátké seznámení a vzájemné „očichání se“. Okamžitá identifikace a vytažení mého kostlivce ze skříně. Plán, jak kostlivce zakopat do hrobečku, kde už měl dávno být. Nový projekt a geniálně postavená pyramida služeb. Ke každé části pyramidy konkrétní body, na které se mám prioritně zaměřit. Několik báječných tipů na název jednotlivých produktů tohoto projektu. Několik nápadů na propojení s dalšími zajímavými ženami, které pracují na podobných tématech jako já. Asi 20 mých totálních AHAAAAAA momentů. Praktická rada, jak se zbavit strnulosti částečné paralýzy v momentě, kdy na mě zamíří objektiv kamery. Nápad na magnet zdarma. A hlavně spousta empatie a pochopení toho, že jsem prostě taková, jaká jsem a některé věci prostě dělám, tak jak dělám a některé věci prostě dělat neumím, nechci a nebudu. Hani, moc Ti děkuju a těším se na další konzultaci.
Monika Náplavová

Zakladatelka MÁTE NA VÍC, z.s. Lektorka německého jazyka, www.matenavic.com

Díky, díky, díky, že jsem potkala Hana Kyselá! Prošla jsem si jejím balíčkem a rozhodně jím nekončím. Hanka příště ví, kdy stačí poplácat po rameni a kdy už je potřeba si vytěsnit chvilku na rychlokonzultaci pro nakopnutí prodeje. Právě mi probíhá kampaň a potřebovala jsem nakopnout prodeje. Vymyslela jsem si akční bonus, ale stejně jsem si nebyla jistá, jak to pojmout, tak píšu Hance. Ochotně se mi věnovala a doladily jsme detaily prezentace bonusu a prodeje dnes nejvyšší za celých předchozích 5 dnů. Důkaz místo slibů. Konverzace s paní, co mi před 2 dny děkovala za výzvu, ale že do navazujícího kurzu nejde. No a dnes už její objednávka svítí v systému.
Kateřina Polreichová

Online učitelka šití a vizuální komunikace, www.caloneta.cz

Hanka mi poskytla bysnys konzultaci a byla jsem nadšená. Oslovila jsem ji s tím, že sice zákazníky mám doslova ve frontě, ale ne vždy jsou ideální a nevydělávám v souhrnu tolik, kolik bych si přála. Hanka mi vysvětlila, jak si ideálního klienta správně určit, jak ho v praxi poznat a jak komunikovat tak, abych ho k sobě přitáhla. Zabrousily jsme i do cenotvorby a delegování. Ještě v ten samý den jsem si dokázala sepsat o jaké zakázky přesně stojím a naopak, co dělat nechci. Zároveň jsem definovala ceny pro různé typy služeb tak, aby byly klientům předem jasné a mně práce přinášela dostatečné uspokojení.
Magdalena Boušková

Mentorka pro začínající webdesignery, tvůrkyně webu, www.strategickyweb.cz

Konzultace byla naprosto úžasná, konstruktivní a nakopávací. A navrch moc příjemná i přes pro mě nekomfortni čas, protože Hanka začíná v 9 večer a já v 9 večer končím. Obvykle. Tady naopak něco začalo. Odnesla jsem si z ní nový pohled na hierarchii produktů v mojí nabídce. Dostala jsem radu, jak řešit aktivní prodej, který ovšem nebude záviset na mojí aktivitě. Hanka mi přinesla do zorného pole hned dvě nové cílové skupiny, které by mě samotnou ani nenapadly. Odcházela jsem s konkrétní radami, co dělat, jak lépe komunikovat mojí práci zákazníkům a taky jak naložit „s tím nečím“, co bylo na pozadí mojí energetické rozlady. Co to bylo, mi došlo vlastně plně až po skončení konzultace. Ale díky za to patří Hance a jejímu pohledu na můj byznys. Uvědomila jsem si, že je to přesně to, co jsem teď potřebovala, abych se hnula z místa a pokračovala na cestě od svého dosavadního projektu k tomu novému, který se teprve rodí. Protože ty kroky, které z konzultace vzešly, do té cesty skvěle zapadají.
Helena Kelly

Tvůrce a CEO Happyhelen.cz, www.happyhelen.cz

Konzultaci s Hana Kyselá jsem měla během své poslední kampaně a jsem moc ráda, že jsem do toho šla! I přesto, že jsem markeťačka jsem měla opravdu silný pocit, že potřebuju pohled zvenku. Sama jsem se zamotala do své vlastní nabídky a nebyla jsem schopná to dobře odkomunikovat, protože moje myšlenkové pochody byly zmatené :D. Potřebovala jsem, aby někdo vzal fakta, podíval se na aktuální situaci, tu zhodnotil a navrhl co s tím. A přesně to Hanka zvládla mistrovsky. Konkrétně jsme na konzultaci ohledně mé kampaně řešily: jak lépe komunikovat moji navazující placenou nabídku, jak upravit prodejku, jaké námitky zákazníků zpracovat, jaké další prodejní argumenty použít, jaké zařadit bonusy, jak využít sílu aktuálních bonusů. Noční konzultace byla jízda a já snad ještě do půl 2 do rána předělávala vše, co jsme spolu prošly. Pokud děláte vlastní kampaně, tak určitě víte, jak jsou energeticky a psychicky náročné. I proto jsem hodně ocenila, že Hanka je skvělý nakopávač, který vás požene do cílové rovinky. Díky a už teď se těším na další kampaň (podzim #comingsoon 😀 ).
Kristýna Hrabalová

Marketing freelancer, FB reklama, www.kristynahrabalova.com

Byli jste spokojeni?

Skrz formulář můžete napsat zpětnou vazbu na tyto služby. Jméno ani e-mail není povinný, takže můžete napsat své zkušenosti i anonymně.

Všechny zprávy přeposíláme přímo podnikatelce, můžete ji tak pomoci cennou zpětnou vazbou a společně frčíme nahoru!

Napište nám zpětnou vazbu

Související články