Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka
PŘÍNOSY DOPRAVY ZDARMA:
- Je prokazatelně větším lákadlem než sleva nebo slevový kupon
- Menší sleva pro zákazníka, více peněz pro e-shop
Například u nákupu za 1.000 Kč zákazník ušetří při 10 % slevě 100 Kč, ale pokud by
zákazník využil dopravu zdarma, bude jeho sleva nižší, protože dopravné se většinou
pohybuje kolem 80 Kč za balík.
- Zvyšuje konverze a na toto téma bylo dokonce provedeno několik studií:
- Walker Sands Future of Retail Report
- Studie: Tato studie zkoumala, jak různé aspekty online nakupování, včetně dopravy zdarma, ovlivňují rozhodování zákazníků.
- Výsledky: 54% spotřebitelů uvedlo, že doprava zdarma je hlavním faktorem, který je přiměje k dokončení nákupu. Navíc 90% respondentů uvedlo, že doprava zdarma je pro ně důležitější než rychlost doručení.
- Deloitte Holiday Retail Survey
- Studie: Průzkum zkoumal nákupní chování spotřebitelů během vánoční sezóny a vliv dopravy zdarma na jejich rozhodování.
- Výsledky: 83% spotřebitelů uvedlo, že doprava zdarma je klíčovým faktorem při výběru e-shopu během vánočních nákupů. Tato služba byla považována za důležitější než slevy nebo speciální nabídky.
- Walker Sands Future of Retail Report
- Skvělý marketingový nástroj, který umí přinést e-shopu velký zisk, jen když ho umíte dobře nastavit a víte, kdy ho použít
RIZIKA, PŘI ŠPATNÉM NASTAVENÍ:
- Ztráta zisku:
Náklady na dopravu zdarma jsou vyšší než zisk z prodeje - Zbytečné náklady:
Doprava zdarma vám nepodpoří prodej a nezvedne ani průměrnou hodnotu objednávky - Ztráta konkurenční výhody:
Ztratíte konkurenční výhodu oproti jiným e-shopů, které ji umí úspěšně využít
ZAČNĚTE VYDĚLÁVAT NA DOPRAVĚ ZDARMA
STÁHNĚTE SI:
- Jednoduchý návod, jak správně nastavit a efektivně využívat dopravu zdarma jako marketingový nástroj
- Návod, který vám snadno navýší prodeje i počet nových zákazníků
- Návod, který vás naučí vyhodnotit úspěch kampaně, tak aby každá další kampaň přinesla ještě větší zisk
Návod TADY.