Chcete mít vyšší prodeje? Začněte vydělávat na dopravě zdarma

autor: | Podnikání online

Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka

PŘÍNOSY DOPRAVY ZDARMA:

  • Je prokazatelně větším lákadlem než sleva nebo slevový kupon
  • Menší sleva pro zákazníka, více peněz pro e-shop

Například u nákupu za 1.000 Kč zákazník ušetří při 10 % slevě 100 Kč, ale pokud by
zákazník využil dopravu zdarma, bude jeho sleva nižší, protože dopravné se většinou
pohybuje kolem 80 Kč za balík.

  • Zvyšuje konverze a na toto téma bylo dokonce provedeno několik studií:
    • Walker Sands Future of Retail Report
      • Studie: Tato studie zkoumala, jak různé aspekty online nakupování, včetně dopravy zdarma, ovlivňují rozhodování zákazníků.
      • Výsledky: 54% spotřebitelů uvedlo, že doprava zdarma je hlavním faktorem, který je přiměje k dokončení nákupu. Navíc 90% respondentů uvedlo, že doprava zdarma je pro ně důležitější než rychlost doručení.
    • Deloitte Holiday Retail Survey
      • Studie: Průzkum zkoumal nákupní chování spotřebitelů během vánoční sezóny a vliv dopravy zdarma na jejich rozhodování.
      • Výsledky: 83% spotřebitelů uvedlo, že doprava zdarma je klíčovým faktorem při výběru e-shopu během vánočních nákupů. Tato služba byla považována za důležitější než slevy nebo speciální nabídky.

  • Skvělý marketingový nástroj, který umí přinést e-shopu velký zisk, jen když ho umíte dobře nastavit a víte, kdy ho použít

RIZIKA, PŘI ŠPATNÉM NASTAVENÍ:

  • Ztráta zisku:
    Náklady na dopravu zdarma jsou vyšší než zisk z prodeje
  • Zbytečné náklady:
    Doprava zdarma vám nepodpoří prodej a nezvedne ani průměrnou hodnotu objednávky
  • Ztráta konkurenční výhody:
    Ztratíte konkurenční výhodu oproti jiným e-shopů, které ji umí úspěšně využít

ZAČNĚTE VYDĚLÁVAT NA DOPRAVĚ ZDARMA

STÁHNĚTE SI:

  • Jednoduchý návod, jak správně nastavit a efektivně využívat dopravu zdarma jako marketingový nástroj
  • Návod, který vám snadno navýší prodeje i počet nových zákazníků
  • Návod, který vás naučí vyhodnotit úspěch kampaně, tak aby každá další kampaň přinesla ještě větší zisk

Návod TADY.

Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka

Přečtěte si další články z této kategorie

Jak na sociální síť LinkedIn

Jak na sociální síť LinkedIn

Helena Hájková je průvodkyně sítí LinkedIn pro podnikatelky na volné noze. Vyřeší s vámi rutinní práci při správě osobního nebo firemního profilu. Pomůže vám být na LinkedIn vidět a efektivně používat nástroje sítě.

Jak na úspěšný blog

Jak na úspěšný blog

Viktorie Tiw je blogerská expertka, která tě naučí vytvářet prodejní funnely pro monetizaci tvého obsahu a zajištění pasivního příjmu. Nabízí kompletní řešení obsahového marketingu.