Tipy pro e-shopy

autor: | Podnikání online


Máme tu další článek ze série #mojeknowhow. Jedná se o souhrn příspěvků a expertní pohled podnikatelů v rámci prostoru pro zviditelnění členů Vyhledávače ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).

Využijte know-how podnikatelů z Vyhledávače Společně nahoru.

Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka doporučuje pečovat o svůj e-shop včetně přepravce. Dozvíte se, jak na náklady za obaly a proč věnovat pozornost cestě zákazníka.

Koukněte na jednotlivé příspěvky a inspirujte se.


1. Přepravce

Milé e-shopařky a milí e-shopaři,

  • Při rozjezdu e-shopu, jste vzali prvního přepravce, který byl zrovna po ruce.
  • Teď víte, že to není ideální řešení, ale NEMÁTE KAPACITU poohlédnout se po jiném?
  • Se svým přepravcem už nejste spokojeni. Víte, že potřebujete najít a zasmluvnit jiného, ale nemáte čas a pořád to odkládáte na JINDY?

Ráda najdu ideálního přepravce za vás a vy budete mít prostor řešit činnosti, které vás v podnikání baví.

Objednejte se na konzultaci ZDARMA.

2. MÁTE E-SHOP?

Do reklamy investujete spoustu peněz, máte velkou návštěvnost, ale objednávek
málo?

Často se stává, že zákazník CHCE KOUPIT, ale ODRADÍ ho vysoká cena přepravného nebo balného.

Vsadím se, že se vám to jakožto zákazníkovi stalo taky, je to tak?

  • VYVOLAT v zákazníkovi NADŠENÍ ke koupi, znamená hodně práce.
  • Když se vám to povede, mějte KAŽDÝ KROK od startu až do cílové rovinky VYLADĚNÝ.
  • Každá překážka v cestě SNIŽUJE ZÁJEM KOUPIT, nadšení vyprchá a zákazník nenakoupí.
  • Je velká škoda, když ZÁVOD SKONČÍ těsně před cílem a jen kvůli ceně dopravy.

Usnadněte práci sobě i zákazníkům. Udělám vám audit očima zákazníka a NAJDU ŘEŠENÍ.

Objednejte se na konzultaci ZDARMA zde.

3. Cesta zákazníka

Milé e-shopařky a milí e-shopaři, představte si, jak si váš ZÁKAZNÍK prohlíží sociální sítě, hledá zábavu a najednou uvidí reklamu na VÁŠ GENIÁLNÍ PRODUKT.

  • KLIKÁ a dostává se na váš e-shop.
  • Vidí plno lákavých fotek, úžasných prodejních textů.
  • Je NADŠEN k zbláznění.
  • Nemůže si pomoct, HÁZÍ DO KOŠÍKU další a další zboží. Bez vašeho produktu si už neumí představit život.
  • Kliká na platební podmínky, kliká na výběr přepravy, jenže z ničeho nic se NAŠTVE A ZAVÍRÁ WEB.
  • NEKOUPIL NIC…

VYVOLAT v zákazníkovi NADŠENÍ ke koupi, znamená hodně práce.

Když se vám to povede, mějte KAŽDÝ KROK od startu až do cílové rovinky VYLADĚNÝ.
Každá PŘEKÁŽKA v cestě SNIŽUJE ZÁJEM koupit, nadšení vyprchá a zákazník nenakoupí.

Je velká ŠKODA, když závod skončí 2 metry před cílem a jen kvůli ceně dopravy. Usnadněte práci sobě i zákazníkům.

Udělám vám PŘEPRAVNÍ AUDIT a najdu řešení. Objednejte se na konzultaci ZDARMA.

4. MAJITELÉ E-SHOPŮ:

Proděláváte na nákladech za obaly?

  • Řešíte zatoulané balíky, poškozené zásilky a na přepravném promrháte své těžce vydělané peníze.
  • Zákazníci si stěžují na způsob, jakým jste zabalili svůj milovaný produkt.

PŘIDEJTE SE do minikurzu „Přepravujte a balte s lehkostí.

Věřím, že ZJISTÍTE hned to, co děláte špatně.

5. Audit

Máte e-shop, do reklamy investujete spoustu peněz, ale objednávek je málo?

  • Nebuďte mezi 50 % e-shopů, které zákazník opustí předtím, než si objedná.
  • Proměňte své návštěvníky ve spokojené zákazníky.

Udělám vám analýzu e-shopu, která prozkoumá a vylepší vše, co se děje od okamžiku, než si zákazník vybere zboží až po moment, když rozbalí vaši zásilku.

Více najdete tady.

Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka

Těšte se na další články a inspirujte se každý čtvrtek ve facebookové skupině Společně nahoru příspěvky s #mojeknowhow.

Přečtěte si další články z této kategorie

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Takové co do vašeho webu a podnikání dobře sednou. To může pro každého znamenat něco docela jiného. Úplný základ je dodržet poměr stran. Fotku na výšku jen stěží napasujete do prostoru na šířku. Ale to jsme do tématu skočili rovnýma nohama. Pojďme se vrátit zpět a začít ještě jednou v článku.