Tipy pro lepší vysílání na Zoomu

autor: | Podnikání online


Máme tu další článek ze série #mojeknowhow. Jedná se o souhrn příspěvků a expertní pohled podnikatelů v rámci prostoru pro zviditelnění členů Vyhledávače ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).

Využijte know-how podnikatelů z Vyhledávače Společně nahoru.

Petra Vymětalíková – PSYCH-K® – ZOOM doporučuje, jak nebýt uspávač hadů při online vysílání. Dozvíte se, co můžete vše nastavit a vylepšit ve svém Zoom účtu včetně propojení s Calendly.

Koukněte na jednotlivé příspěvky a inspirujte se.


1. Jeden tip z mého know-how

Věnuji se tomu, jak nebýt uspávač hadů při online vysílání.

Často dostávám otázku, jak jednoduše oživit online setkání.

Pokud pracujete v Zoomu, tak jednou z jednoduchých možností je Anketa – tedy možnost rychlého zjištění informací od všech účastníků.

Více o mé nabídce, jak nikdy nebýt uspávač hadů, najdete ZDE.


2. Funkce „Čekárna“ v ZOOMu

Tuším, že ji většina z vás využívá. V okamžiku, kdy se účastníci na online setkání přihlásí, tak se jim objeví obrazovka s unylým anglickým oznámením „Jste v čekárně“.

Moje zkušenost je, že pro lidi, co nejsou na ZOOM zvyklí, tak je to matoucí a neví, co se děje a začnou panikařit, jak se na setkání dostanou.

Víte, že si můžete oznámení v čekárně změnit na něco osobnějšího, milejšího a hlavně v češtině? Můžete takto účastníky na vašem setkání přivítat (předtím než je pustíte na samotné setkání) – textově, obrázkem či videem.

Jak na to?
1. Jděte do svého ZOOM účtu.
2. V levém menu klikněte na Setting (nastavení).
3. V nastavení najděte sekci Waiting room (viz printscreen).
4. Klikněte na „customize waiting room“.
5. Upravte si čekárnu dle vašich potřeb – můžete vložit obrázek, video či text.

Pokud chcete rychlý návod na ZOOM v češtině, kde si nastavíte váš účet, dle vaší potřeby, tak vás zvu do mé krátké video série Základy Zoomu zdarma ZDE.

Petra Vymětalíková – PSYCH-K® – ZOOM


3. Vypnutá kamera na Zoomu

Jsme na online setkání na ZOOMu. Všimli jste si, že občas tam má někdo svou fotku i když má vypnutou kameru?

Jak to na vás působí?
Na mě moc příjemně a dokážu si lépe spojit člověka s obličejem.

Jak na to?

  • Musíte mít vlastní ZOOM účet (jedno jestli placený či neplacený tarif).
  • Přihlaste se do vašeho ZOOM účtu.
  • V pravém horním rohu klikněte na ikonku (viz obrázek níže, ikonka s mou fotkou).
  • Otevře se váš profil a v tam dejte ´edit´ a budete si moci vložit fotku (pokud máte fotku příliš velkou, budete ji muset nejprve zmenšit) a vložit i jméno, jaké chcete, aby se pokaždé po přihlášení do ZOOMu zobrazovalo.
  • Dáte uložit a je hotovo.

Od té chvíle kdykoli budete na některém z vašich zařízení (pc, mobil…) přihlášení do účtu ZOOMu, tak se vaše fotka i nastavené jméno vždy zobrazí.

Pokud vás zajímá, jak si nastavit ZOOM účet, dle vašich potřeb, tak vás zvu do video série Základy ZOOMu zdarma ZDE.

Petra Vymětalíková – PSYCH-K® – ZOOM


4. Jak na propojení ZOOMu a Calendly

ZOOM je nástroj na online vysílání. Calendly je nástroj na plánování schůzek.

Pokud děláte online konzultace, tak s největší pravděpodobností využíváte některý z plánovacích nástrojů, abyste předešli dlouhému domlouvání termínu konzultace s klientem.

Klient si vybere termín online konzultace z vaší nabídky a pak potřebuje znát odkaz na platformu, kde se potkáte.

Pokud se chcete vyhnout tomu, že byste ručně posílali link na online konzultaci, tak doporučuji tyto nástroje integrovat.

Já využívám ZOOM a Calendly.

Integrace znamená, že když si klient vybere termín v Calendly, tak se rovnou v ZOOMu vytvoří setkání a s potvrzením termínu setkání mu přijde i link na ZOOM.

Jednoduché a krásné. Vy si ušetříte plno administrativních kroků a připojíte se až na konzultaci.

Video návod, jak ZOOM a Calendly propojit najdete ZDE.

Video návody na 💥 4 funkce, které z vás udělají profesionála online vysílání 💥 najdete ZDE.

Petra Vymětalíková – PSYCH-K® – ZOOM


5. Víte o tom, že si můžete v ZOOMu udělat opakující se online setkání?

Jinými slovy, když se s někým potkáváte opakovaně a nechcete vždy posílat nový odkaz, tak ho vytvoříte jednou a už bude platný i pro další setkání.

Je to příjemné pro vás i druhou stranu – nemusí vždy hledat odkaz, prostě má jeden uložený.

Jak na to?

  1. Přihlásíte se do vašeho ZOOM účtu.
  2. V levém menu vyberete možnost ´Meeting´.
  3. Vyberete možnost ´schedule meeting´.
  4. Tak, jak jste zvyklí vyplníte Topic, Time, Duration a pod Time Zone zakliknete ´Recurring meeting´ (opakující se setkání).
  5. Dáte uložit a setkání se vám objeví v přehledu setkání, jen u něj nebude čas, ale uvedeno, že je opakující.

Věděli jste o této možnosti?

Pokud chcete rychlý návod na ZOOM v češtině, kde si nastavíte váš účet, dle vaší potřeby, tak vás zvu do mé krátké video série Základy Zoomu zdarma ZDE.

Petra Vymětalíková – PSYCH-K® – ZOOM

Těšte se na další články a inspirujte se každý čtvrtek ve facebookové skupině Společně nahoru příspěvky s #mojeknowhow.

Přečtěte si další články z této kategorie

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Takové co do vašeho webu a podnikání dobře sednou. To může pro každého znamenat něco docela jiného. Úplný základ je dodržet poměr stran. Fotku na výšku jen stěží napasujete do prostoru na šířku. Ale to jsme do tématu skočili rovnýma nohama. Pojďme se vrátit zpět a začít ještě jednou v článku.