Grafické vychytávky

autor: | Podnikání online


Máme tu další článek ze série #mojeknowhow. Jedná se o souhrn příspěvků a expertní pohled podnikatelů v rámci prostoru pro zviditelnění členů Vyhledávače ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).

Využijte know-how podnikatelů z Vyhledávače Společně nahoru.

Veronika Váská – Grafická a webová designérka doporučuje jak na spešl obrázky. Dozvíte se, co je to M-book a Midjourney. Nechybí ani sdílení, proč přestala tlačit na pilu.

Koukněte na jednotlivé příspěvky a inspirujte se.


1. O mně

Poradím vám, jak:

  • vytvořit vizuální identitu
  • vyladit vzhled prodejní stránky i webu
  • vyšperkovat leták, e-book, banner, životopis, vizitku aj.

Kdo jsem?

🌸 Grafická a webová designérka
🌸 Tvořím ucelenou vizuální identitu s navazující prezentací.


Jednoduše řečeno vyberu vhodné barvy a fonty, vytvořím logo a ikony, doplním brand o ilustrace, zpracuji online bannery i e-booky, připravím šablony pro sociální sítě v Canvě, vzhledově zpracuji prodejky a weby.


🌸 Záleží mi na tom, aby se má klientka – podnikatelka prezentovala sjednoceně, byla zapamatovatelná a důvěryhodná.
🌸 Mou silnou stránkou je kreativita a proaktivita, silná intuice a empatie. Mnohdy plním i představy a sny ještě nevyřčené…
🌸 Je pro mě důležité, abychom si s klientkou navzájem sedly, rozuměly si a důvěřovaly.
🌸 Vedle tvorby nabízím také konzultace, které využívají podnikatelky, které samy tvoří a potřebují ujistit nebo popostrčit.

Jaké druhy konzultací poskytuji mrkněte ZDE.

Mé práce můžete shlédnout

Koho má práce i nabídka oslovuje, napište mi a spojím se s vámi.

Těším se na společně strávený čas.


2. Už jste slyšeli ten název?

M-BOOK

M-BOOK je prezentace – BOOK uzpůsobený pro mobil.

Tento název mě napadl, když jsem pro klientku zpracovávala .pdf průvodce.

A protože je dneska 70-80% sledovanost přes mobil, navrhla jsem, že jej uzpůsobíme přímo na něj.

E-BOOK sice znamená elektronický kniha, ale ME-BOOK mě přišlo kostrbaté, MOBOOK zní jako značka, tak proto M-BOOK 

Cílem M-BOOKu je:

  • uzpůsobit prezentaci (zejména .pdf) na mobil
  • tak, aby nebylo potřeba zoomovat, posouvat
  • každá stránka booku je tak akorát ve vel. mobilu
  • text lze snad přečíst
  • a ilustrace či fotky obsah příjemně doplňují
  • stránek může být nekonečno
  • odkazy mohou být klikatelné – kontakty, weby, soc. sítě aj.
  • použít / otevřít lze na desktopu i tabletu, tudíž není potřeba zpracovávat více verzí.

Co říkáte na tento nápad / název? Uchytí se a bude se používat v byznys / marketing / design poli?

Komu by se něco takového hodilo zpracovat, stačí mi napsat a domluvíme se.

Mějte krásný den a ať se daří!

V Mockupu je ukázka pro tento projekt.


3. Hledat SPEŠL OBRÁZKY ve fotobance?

Minulost, využívám Midjourney – umělou inteligenci.

A že toho umí! 🤩

Zadám požadavky, příkazy a sleduji tvorbu obrázků jen pro sebe, nikdo další jej mít nemůže a tomu říkám bájo přínos.

Mějte něco spešl i vy!

Doplňkové ilustrace lze použít pro posty, ke článkům, službám apod.

Ráda vám s tvorbou pomůžu. Objednávejte ZDE, kde najdete i více informací.

A nebo zkuste tvořit s robotem sami podle tohoto návodu.

Přeji příjemnou zábavu.


4. MIDJOURNEY

Už jste slyšeli o „umění“ umělé inteligence?

Je otázka, zda to umění je či není…

Každopádně, je to něco nového, neotřelého a zábavného.
Mě osobně to neskutečně baví.
S klientkami se s touto „hračkou“ dokážeme bavit a těšit zároveň.

Proč, na co a jak? Pokud

  • vás klasické fotky a obrázky neoslovují;
  • máte službu či produkt, ke kterému se s obtížemi hledají fotky ve fotobankách;
  • chcete celkově svůj web oživit, odlišit;
  • potřebujete, aby z „picture“ něco sálalo „něco;
  • a byl to váš originál.

Zkuste MIDJOURNEY AI.

  • Aplikace, která pomáhá odreprezentovat různé lidské myšlenky a fantazijní představy.
  • Pomocí algoritmu spojí „slova“ a dokáže stvořit FANTASTICKÁ STVOŘENÍ, BUDOUCÍ SVĚTY i ABSTRAKTNĚ NEUCHOPITELNÉ…
  • O výsledku rozhoduje víceméně náhoda, osud, vesmír, štěstí… Finální podobu lze “ donekonečna“ dotahovat, třeba i s Photoshopem.

BETA verze ZDARMA = 25 minut na vygenerování až 25 obrázků, poté vám nabídne placený program.

Více o MIDJOURNEY najdete ZDE.

A pokud byste chtěli poradit MID-AI více či pomoci s brandem, prodejkou, webem, grafikou, barvami… napište mi.

P.S. na připojené obrázky se vztahuje autorské právo


5. Mé knowhow z posledních měsíců

Přestala jsem tlačit na pilu, abych

  • … podnikala s radostí,
  • … to co umím, mohla předávat dál,
  • … pomáhala ostatním.

Mám 3letého chlapečka a má neskutečně upřímnou radost z každé drobnosti.

Učí mě zastavit se a žít okamžikem. 💖

Do doby než jsem otěhotněla a začala víc vnímat jak malý roste, jsem jela jak mašina…

Mám za sebou období, kdy jsem myslela, že mi ujíždí vlak, tolik bych toho (nejen) v onlinu “měla” a chtěla stihnout… viděla, jak druzí fičí… tlačila jsem na sebe a v podstatě i na rodinu. Měla spoustu plánů, ale taky nevěděla čím začít, jak to uchopit, taky měla dojem, že vše už je vymyšleno.

Loni touto dobou jsme s manželem rekonstruovali bydlení, do toho prodělávali Covid, před Vánoci jsem nemohla od bolestí páteře chodit a vše to “ukončilo” extrémní padání vlasů i propadem sebevědomí. Chtěla jsem i tak všem vyhovět, stihat termíny a to i přesto, že tělo řvalo zastav a něco uvnitř mě se měnilo…

“Po Vanocich” jsem vypla a nebyla schopna po novém roce nastartovat. Takže jsem přesunula sebe na první místo a začala se dávat dokupy…

Tou dobou jsem natrefila na fotku, kterou mám od té doby před sebou v pracovně.

Bylo mi 4-5 let? Tolik radosti a šibalství, kam se to podělo? Chtěla jsem se dostat zpět do té pohody a flow, do té bezstarostnosti.

Cítila jsem, že když něco musím nebo pracuji na něčem s čím nesouzním, dostávám se do kleští, které mi ubírají na kreativitě a chuti.

A to jsem tvůrce… jak z toho ven?

Podělím se o své knowhow z posledních měsíců:

  • když nemůžu, tak zvolním,
  • zakázku musím uchopit a zžít se s ní (ano, mnohdy se ptám i na detaily) musí mě oslovit a bavit, abych jí svou energií poposunula výš a klientce tak předala hodnotu,
  • tvořím originály, které odliší – tvůrčím procesem, kdy hledám, zkouším, skicuji i vyhazuji, nakonec ladím detaily a kochám se výsledkem, žiji,
  • dlouhodobá spolupráce je pro mě odměnou, nejen finanční, rosteme totiž společně a stávají se z nás přátelé,
  • wau zažívám, když je klientka nadšená, sama si řekne o fakturu či mě doporučí dál – cítím, že je spokojená (mé práce, času a energie si váží) a mé poslání, mise je naplněna,
  • pokud mám tu možnost zpracovávám nebo spravuji zakázky, úkoly “na počkání” a těším se na další výzvy a zadání,
  • zkouším budovat svou komunitu (klub pro ty, kteří milují barvy nebo s nimi často pracují a chtějí jim rozumět),
  • snažím se odbourat strach být víc vidět (sice pomalu, ale překračuji komfortní zóny),
  • nebojím se ozvat, když mi něco “nesedí”.

Necílím na výdělek, ale na to být v pohodě, odvést dobrou práci, realizovat se a mít fajn pocit z toho, že to co dělám má smysl. Pak můžu s láskou tvořit, fakturovat, zajistit potřebné a pořídit sobě či druhým něco pro radost…

V tom mi podnikání pomáhá. V podnikání jsem našla sebe.

Tímto děkuji všem klientkám, které se mnou plují na stejné vlně. 💖

A těm, co něco “nejde” poradím jediné… netlačte.

Veronika Váská – Grafická a webová designérka

Těšte se na další články a inspirujte se každý čtvrtek ve facebookové skupině Společně nahoru příspěvky s #mojeknowhow.

Přečtěte si další články z této kategorie

Jak na úspěšný blog

Jak na úspěšný blog

Viktorie Tiw je blogerská expertka, která tě naučí vytvářet prodejní funnely pro monetizaci tvého obsahu a zajištění pasivního příjmu. Nabízí kompletní řešení obsahového marketingu.