Jak na funkční e-shop

autor: | Podnikání online


Máme tu další článek ze série #mojeknowhow. Jedná se o souhrn příspěvků a expertní pohled podnikatelů v rámci prostoru pro zviditelnění členů Vyhledávače ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).

Využijte know-how podnikatelů z Vyhledávače Společně nahoru.

Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka doporučuje nakoupit občas ve svém e-shopu. Dozvíte se, jak zabalit 100 balíků denně a nezbláznit se. Zjistíte, co je to obal marketing a proč mu věnovat pozornost.

Koukněte na jednotlivé příspěvky a inspirujte se.


1. Už jste někdy nakupovali ve svém e-shopu?

Tak schválně! ZKUSTE SI PROJÍT SVŮJ E-SHOP, KROK PO KROKU, JAKO KDYBYSTE SI CHTĚLI SAMI U SEBE NĚCO KOUPIT.

  • Najdete snadno a rychle, kolik stojí přepravné? Nebo se ho dozvíte až položku vložíte do košíku?
  • Vidíte termín expedice zboží? Jak se zákazník dozví, kdy mu zásilku odešlete?

Pokud nic nezměníte, nezmění se ani počet vašich zákazníků.

  • Jestliže si nevíte rady, nebo se vám do změny nechce, pojďme se na to podívat společně.
  • Já svým pečlivým logistický okem a vy pak na PDF se zpětnou vazbou na váš e-shop.

Ještě pořád můžete využít zaváděcí cenu logistického auditu.

Více o auditu najdete tady.

P.S.: Kdo by se chtěl přidat do mé malé logistické skupinky, je vítán.

2. Jak zabalit 100 balíků denně a nezbláznit se

Vlastníte e-shop, z poslední vánoční sezóny máte šediny a představa, že to budete muset absolvovat znovu, vás děsí? Chcete navýšit prodeje, ale nemáte na brigádníka, který by vám pomohl s balení a expedicí? Rozjíždíte e-shop nebo e-shop teprve plánujete rozjet?

Balení a expedice je velké téma každého e-shopaře. Abych vám alespoň malinko usnadnila život, přidejte se ke mně do FB skupiny a načerpejte mé know-how.

  • Brigádníka potřebovat nebudete.
  • Na vánoce se začnete těšit.
  • Se zásilkami můžete hrát klidně fotbal.

UŠETŘETE ČAS, KTERÝ 60% MALÝCH E-SHOPŮ ZTRATÍ NA SYSTÉMU POKUS/OMYL.

Detaily tady.

3. VYZKOUŠEJTE OBAL MARKETING?

Udělejte si z přepravního obalu nástroj pro marketing a propagaci.

Obal podpoří značku (značka = vy)

  • Vytvoří pozitivní dojem u zákazníků a takhle posílí povědomí o vás.

Obal upoutá pozornost zákazníka

  • Zákazník zažije aha moment, ve smyslu „něco je tu jinak“ nebo „dobrý nápad toto“.
  • Podvědomí zákazníka zbystří a uloží si příjemnou zkušenost do paměti.

Obal odlišuje

  • Všichni umí vyprodukovat nudnou krabici s ještě nudnější lepící páskou.
  • Jen ta vaše krabice může zazářit, a tím aktivuje šedou kůru mozkovou zákazníka.

OBAL MARKETING JSME VYZKOUŠELY SE ZÁKAZNICÍ, KTERÁ SE ZAMĚŘUJE NA HRAČKY PRO TVOŘIVÉ DĚTI.

VYTVOŘILY JSME PŘEPRAVNÍ OBAL:

  • se kterým si děti hrají.
  • Vystřihují si z něj, kreslí po něm, přetvářejí ho v něco jiného.
  • Obal, který chrání při přepravě velký produkt, je ho hodně, ale přesto nikomu nevadí.
  • Obal, který podporuje hračku, kterou přepravuje.
  • Obal z materiálu, který se dá dále recyklovat (v dnešní době pomalu nutnost).

P.S.:

  • Nevymyslely jsme žádný speciální obal na míru.
  • Použily jsme klasickou vlněnou lepenku.
  • Byl to jediný způsob, jak produkt snadno a levně zabalit.

Udělejte si čas, vemte tužku a papír a zkuste zabrainstormovat, jak byste mohli využít obal marketingu ve svůj prospěch, a kdybyste potřebovali pomoct, dejte vědět do komentáře.

Naďa
www.navologis.com

4. Minikurz pro majitele e-shopů

Založili jste e-shop, abyste měli VÍCE SVOBODY, ČASU a ENERGIE, ale je to naopak?

  • Dobře víte, že byste měli uspořádat skladovací prostor, jenže se vám do toho nechce a ani NEVÍTE, KDE ZAČÍT?
  • Potřebujete ZRYCHLIT balení a vychystáváni zásilek, ale nevíte jak?
  • Chcete NAVÝŠIT PRODEJE a najmout brigádníka, který pomůže s balením a expedicí? Jenže nevíte, jak mu vytvořit podmínky, díky kterým bude balit rychle, protože jeho čas jsou vaše peníze.

PŘIHLASTE SE do minikurzu a načerpejte zdarma jednoduchý postup, jak na to.

Více o minikurzu tady.

5. Jak na úklid skladovacích prostor?

Potřebujete uklidit skladovací prostor, ale vůbec se vám do toho NECHCE?

Stáhněte si návod, se kterým to PŮJDE SAMO, ale taky ušetříte čas.

Více tady.

Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka

Těšte se na další články a inspirujte se každý čtvrtek ve facebookové skupině Společně nahoru příspěvky s #mojeknowhow.

Přečtěte si další články z této kategorie

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Takové co do vašeho webu a podnikání dobře sednou. To může pro každého znamenat něco docela jiného. Úplný základ je dodržet poměr stran. Fotku na výšku jen stěží napasujete do prostoru na šířku. Ale to jsme do tématu skočili rovnýma nohama. Pojďme se vrátit zpět a začít ještě jednou v článku.