Jak na funkční reklamu

autor: | Podnikání online


Máme tu další článek ze série #mojeknowhow. Jedná se o souhrn příspěvků a expertní pohled podnikatelů v rámci prostoru pro zviditelnění členů Vyhledávače ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).

Využijte know-how podnikatelů z Vyhledávače Společně nahoru.

Ing. Sandra Woiwode – Nastavení a správa reklam na sociálních sítích doporučuje kdy využít Facebook a kdy Google reklamu. Dozvíte se, co byste měli mít připraveno/rozmyšleno, než se pustíte do reklamy a jak na identifikovanou osobu.

Koukněte na jednotlivé příspěvky a inspirujte se.


1. Kolik stojí získání 100 kontaktů do databáze pomocí placené reklamy na Facebooku, Instagramu?

Momentálně vychází získání 100 kontaktů do databáze pomocí placené reklamy na cca 1500-2500 Kč.

Hodně přitom samozřejmě záleží na zvolené cílové skupině (podnikající ženy je dražší cílovka než “jen ženy“) a také na tématu (téma, o které je velký zájem, přitáhne větší pozornost a tím pádem cena za kontakt vyjde méně).

Plánujete spustit reklamu a potřebujete někoho, kdo se vám postará o nastavení a správu reklamy? Obraťte se na mě.

2. Organické dosahy na Facebooku už nejsou, co bývalo

Nechcete trávit celý den na sítích, ale přesto chcete získávat nové kontakty a klienty?

Případová studie z poslední výzvy zdarma:

  • Reklama přivedla 291 kontaktů
  • Organické šíření 118 kontaktů

(organické šíření Facebooku a mail databázi na 1000+ kontaktů)

Chcete také využít sílu placené reklamy? Máte magnet zdarma nebo eshop a chcete nastavit reklamu?

Obraťte se na mě, reklamu Vám nastavím.

3. Identifikovaná osoba – strašák nebo pohoda?

S Hankou Veverkovou jsme připravily rozhovor na téma identifikované osoby.

Hanka je účetní a vysvětluje, proč se nemusíte bát si ji zařídit, a pokud se toho děsíte, obraťte se na ni, s vyřízením vám ráda pomůže.

Rozhovor najdete ZDE.

Plánujete spustit reklamu na prádzniny, ať už pro vaše služby nebo produkty z e-shopu?

Obraťte se na mě ve zprávě.

4. Kdy využít Facebook a kdy Google reklamu?

Přemýšlíte nad reklamou, ale nevíte, kterou si vybrat?

Reklamy na Facebooku a Instagramu

Použijte, pokud je vaše téma málo známé nebo nebývá moc vyhledávané.

Tip: mimochodem věděli jste, že nemusíte mít IG účet, a stejně můžete reklamy šířit i na Instagramu?

Reklamy na Googlu

Využijte, pokud jde o běžně známý produkt nebo službu (ideální pro e-shopy)

Chcete nastavit reklamu? Napište mi do soukromé zprávy na FB.

5. Co byste měli mít připraveno/rozmyšleno, než se pustíte do reklamy?

Reklama je úžasný nástroj, jak získat nové klienty nebo kontakty do databáze.

Než ji však spustíte, je dobré promyslet si následující:

  • Obsah reklamy

Možná to zní jako samozřejmost, ale promyslete si, jestli reklama má přímo nabízet produkt ke koupi, nebo sbírat kontakty do e-mailové databáze.

Reklamy na tzv. magnet zdarma jsou oblíbenou formou získávání kontaktů, ale je potřeba s nimi dále pracovat.
Budete posílat maily aspoň 1x za měsíc, nebo necháte kontakty vyhnít?!

  • Texty a vizuál

Připravte si texty, ideálně ověřené, na které se vám přihlásili už lidé organicky. A připravte si aspoň 2 varianty vizuálu – fotku či video.

  • Kdy má reklama běžet a rozpočet

Reklamu je lepší spustit dlouhodobě, za 1 den se moc parády nenadělá. Také si spočítejte, kolik do reklamy chcete investovat.

  • Webové stránky

Abyste využili reklamu na maximum, připravte si zvací stránku na svých webovkách.

Lidé se přiihlásí na váš magnet zdarma nebo koupí produkt, mohou brouzdat po Vašem webu a spoustu se dozvědět.

Plánujete reklamu, ale máte otázky?

Domluvte si 15 min konzultaci zdarma. Napište si o termín.

Ing. Sandra Woiwode – Nastavení a správa reklam na sociálních sítích

Těšte se na další články a inspirujte se každý čtvrtek ve facebookové skupině Společně nahoru příspěvky s #mojeknowhow.

Přečtěte si další články z této kategorie

Jak na úspěšný blog

Jak na úspěšný blog

Viktorie Tiw je blogerská expertka, která tě naučí vytvářet prodejní funnely pro monetizaci tvého obsahu a zajištění pasivního příjmu. Nabízí kompletní řešení obsahového marketingu.