Jak na funkční reklamu

autor: | Podnikání online


Máme tu další článek ze série #mojeknowhow. Jedná se o souhrn příspěvků a expertní pohled podnikatelů v rámci prostoru pro zviditelnění členů Vyhledávače ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).

Využijte know-how podnikatelů z Vyhledávače Společně nahoru.

Ing. Sandra Woiwode – Nastavení a správa reklam na sociálních sítích doporučuje kdy využít Facebook a kdy Google reklamu. Dozvíte se, co byste měli mít připraveno/rozmyšleno, než se pustíte do reklamy a jak na identifikovanou osobu.

Koukněte na jednotlivé příspěvky a inspirujte se.


1. Kolik stojí získání 100 kontaktů do databáze pomocí placené reklamy na Facebooku, Instagramu?

Momentálně vychází získání 100 kontaktů do databáze pomocí placené reklamy na cca 1500-2500 Kč.

Hodně přitom samozřejmě záleží na zvolené cílové skupině (podnikající ženy je dražší cílovka než “jen ženy“) a také na tématu (téma, o které je velký zájem, přitáhne větší pozornost a tím pádem cena za kontakt vyjde méně).

Plánujete spustit reklamu a potřebujete někoho, kdo se vám postará o nastavení a správu reklamy? Obraťte se na mě.

2. Organické dosahy na Facebooku už nejsou, co bývalo

Nechcete trávit celý den na sítích, ale přesto chcete získávat nové kontakty a klienty?

Případová studie z poslední výzvy zdarma:

  • Reklama přivedla 291 kontaktů
  • Organické šíření 118 kontaktů

(organické šíření Facebooku a mail databázi na 1000+ kontaktů)

Chcete také využít sílu placené reklamy? Máte magnet zdarma nebo eshop a chcete nastavit reklamu?

Obraťte se na mě, reklamu Vám nastavím.

3. Identifikovaná osoba – strašák nebo pohoda?

S Hankou Veverkovou jsme připravily rozhovor na téma identifikované osoby.

Hanka je účetní a vysvětluje, proč se nemusíte bát si ji zařídit, a pokud se toho děsíte, obraťte se na ni, s vyřízením vám ráda pomůže.

Rozhovor najdete ZDE.

Plánujete spustit reklamu na prádzniny, ať už pro vaše služby nebo produkty z e-shopu?

Obraťte se na mě ve zprávě.

4. Kdy využít Facebook a kdy Google reklamu?

Přemýšlíte nad reklamou, ale nevíte, kterou si vybrat?

Reklamy na Facebooku a Instagramu

Použijte, pokud je vaše téma málo známé nebo nebývá moc vyhledávané.

Tip: mimochodem věděli jste, že nemusíte mít IG účet, a stejně můžete reklamy šířit i na Instagramu?

Reklamy na Googlu

Využijte, pokud jde o běžně známý produkt nebo službu (ideální pro e-shopy)

Chcete nastavit reklamu? Napište mi do soukromé zprávy na FB.

5. Co byste měli mít připraveno/rozmyšleno, než se pustíte do reklamy?

Reklama je úžasný nástroj, jak získat nové klienty nebo kontakty do databáze.

Než ji však spustíte, je dobré promyslet si následující:

  • Obsah reklamy

Možná to zní jako samozřejmost, ale promyslete si, jestli reklama má přímo nabízet produkt ke koupi, nebo sbírat kontakty do e-mailové databáze.

Reklamy na tzv. magnet zdarma jsou oblíbenou formou získávání kontaktů, ale je potřeba s nimi dále pracovat.
Budete posílat maily aspoň 1x za měsíc, nebo necháte kontakty vyhnít?!

  • Texty a vizuál

Připravte si texty, ideálně ověřené, na které se vám přihlásili už lidé organicky. A připravte si aspoň 2 varianty vizuálu – fotku či video.

  • Kdy má reklama běžet a rozpočet

Reklamu je lepší spustit dlouhodobě, za 1 den se moc parády nenadělá. Také si spočítejte, kolik do reklamy chcete investovat.

  • Webové stránky

Abyste využili reklamu na maximum, připravte si zvací stránku na svých webovkách.

Lidé se přiihlásí na váš magnet zdarma nebo koupí produkt, mohou brouzdat po Vašem webu a spoustu se dozvědět.

Plánujete reklamu, ale máte otázky?

Domluvte si 15 min konzultaci zdarma. Napište si o termín.

Ing. Sandra Woiwode – Nastavení a správa reklam na sociálních sítích

Těšte se na další články a inspirujte se každý čtvrtek ve facebookové skupině Společně nahoru příspěvky s #mojeknowhow.

Přečtěte si další články z této kategorie

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Takové co do vašeho webu a podnikání dobře sednou. To může pro každého znamenat něco docela jiného. Úplný základ je dodržet poměr stran. Fotku na výšku jen stěží napasujete do prostoru na šířku. Ale to jsme do tématu skočili rovnýma nohama. Pojďme se vrátit zpět a začít ještě jednou v článku.