Jak pracovat se svou myslí

autor: | Koučování, Terapie


Máme tu další článek ze série #mojeknowhow. Jedná se o souhrn příspěvků a expertní pohled podnikatelů v rámci prostoru pro zviditelnění členů Vyhledávače ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).

Využijte know-how podnikatelů z Vyhledávače Společně nahoru.

Petra Holubová – Mentální nastavení – kvantovka doporučuje, jak si dát odstup a přestat myslet na to, co nechceme. Dozvíte se také proč se otevřít zázrakům.

Koukněte na jednotlivé příspěvky a inspirujte se.


1. „BERNARD LÍNÁ“ aneb přijměte, co nemůžete změnit

Jsou věci, které změnit můžeme. A pak ty, které prostě nezměníme. Třeba když partner nechává mokrý ručník uprostřed koupelny.

Jistě, můžeme změnit partnera, ale o to tu teď nejde (ručník není důvod, maximálně záminka).

JAK PŘIJMOUT TO, CO NEZMĚNÍME?

Tuším, že to byla kniha Udělejte z něj spřízněnou duši, která přinesla tento návrh.
Autorka popisovala klientce, že je to podobné jako se psem.
Pes prostě líná (nejsem přes psy, takže fakt nevím, jak často).
Chlupy jsou všude – a může to pro nás být nepříjemné.
Může nás to štvát.
Ale nic s tím nenaděláme, prostě to tak ten pes má.
Nevyměníme ho kvůli tomu.
Bereme to tak, jak to je.

Klientka v knize to přijala a začala se na svého muže dívat tak, že „prostě líná.“ A stejně jako po psovi zůstávají na zemi chlupy, tak po manželovi holt zůstává na podlaze ručník.

Pokud vám nestačí takováto pomůcka a chcete se podívat na svůj vztah do hloubky, tak mi napište. Info o mně najdete TU.


2. OTEVÍRÁM SE ZÁZRAČNÝM ŘEŠENÍM

Tato věta mi poslední dny pomohla, když jsem se dostala do situace, která se zdála být bezvýchodnou.

Většinou to byly nějaké vypjaté situace doma.

Naladila jsem se na energii lásky, vydechovala ji ze srdce a opakovala si v duchu tuto větu.

A zázračné řešení se dostavilo. Jednoduché. Zkuste.

A pokud to bude chtít větší zázrak a hlubší práci, tak mi napište. Zázraky vám neslíbím. Hlubokou práci ano.

Petra Holubová – Mentální nastavení – kvantovka


3. JAK PŘESTAT MYSLET NA TO, NA CO MYSLET NECHCETE

„Nemůžu přestat myslet na válku,“ napsala jedna žena. Přestat na něco myslet může být problém. Je to krásná ukázka toho, jak se mozku špatně pracuje s negacemi.

  • Asi jako když se snažíte nemyslet na růžového nosorožce.
  • Na růžového nosorožce, který je na šedém pozadí.
  • Na růžového nosorožce, který je na šedém pozadí, a vypadá, jako by byl do kopce, i když tam žádný kopec není.
  • Na růžového nosorožce, který na vás vyskakuje skoro všude.

Na co teď myslíte?
Pokud jste s tím cíleně nepracovali, myslíte pravděpodobně na – růžového nosorožce!

PŘENÉST POZORNOST
Už tedy víme, že nemyslet na růžového jednorožce je přetěžký úkol. Co ale můžeme udělat, je převést pozornost jinam. Můžeme myslet třeba na zeleného papouška.

  • Na zeleného papouška, který má v zobáku Poseidonův trojzubec.
  • Na zeleného papouška, který má na hlavě naraženou fialovou párty čepičku s proužky.
  • Na zeleného papouška, který je na nepřirozeně žlutém pozadí, které trochu rve oči (no, možná hodně).
  • Na zeleného papouška, který se možná právě na karnevale fotí před žlutým pozadím, velmi nedokonale převlečený za Poseidona.

V tuto chvíli pravděpodobně myslíte na zeleného papouška. A stejně tak můžete myslet na mír, lásku, letní louku, na cokoliv pozitivního.

NENÍ TO DĚLÁNÍ, ŽE SE NIC NEDĚJE
Ono můžete občas mrknout, jestli po tom růžovém nosorožci není potřeba uklidit bobky (poslat peníze na charitu, postarat se o sirotky, poslat jídlo nebo oblečení).

Ale pokud vám myšlení na růžového nosorožce nedělá dobře na pleť – myslete, prosím, na zeleného papouška. To, že se budete kvůlii růžovému nosorožci cítit blbě, nikomu nepomůže.
Fakt.

Mrkněte na můj web. Zjistíte, jak vám můžu pomoct, i to, kde se můžeme potkávat.


4. DEJTE SI ODSTUP

SPŘÍZNĚNÁ DUŠE
Po téměř třech letech v tureckém Izmiru jsem konečně našla člověka, který má hodně podobné zájmy jako já. Je jím můj kadeřník Ibrahim. To, že se zabývá vykuřováním, má andělské karty atd. jsem zjistila v posledních dnech na jeho instagramu.

Naučila jsem se dokonce překládat texty v Instagram Stories, abych si přečetla, co sdílí. Na jeden jeho příběh jsme mu i odepsala.

Odpověděl moc mile a zdvořile, stejně jako moc mile reagoval na Google. Dokonce mou zprávu i se svým komentářem nasdílel do svých Stories.
Napsala jsem mu tedy znovu, Přišlo mi, že je toho spousta, co si můžeme předat.

RADŠI JSEM SE ZEPTALA
Kdo mě trochu sledujete, tak víte, že píšu slohy. Pro jistotu jsem se tedy opatrně zeptala, jestli je pro něho v pořádku, že mu píšu. Přece jen chápu, že já sama taky nemám chuť trávit volný čas vypisováním si se všemi klienty (i když s některými ano a velmi ráda).

VYFAK*VAL MĚ
Před spaním jsem si přečetla jeho odpověď. Ó, to byl ale blbý nápad! Měla jsem z toho špatné spaní. Ráno jsem pak psala Han Ka Burešová, že mě Ibrahim pěkně „vyfakoval“ s tím, že se zákaznicemi si nepíše (před tím jsem totiž s Hankou nadšeně sdílela jeho Stories s bylinami, hořícími v salonu atd.).

VYŽEHLIT TO?
Celý den jsem přemýšlela nad tím, jak moc jsem to podělala, co jsem napsala, jestli to nebylo moc a vůbec, co dělat, abych k němu ještě mohla zajít a bylo to v pohodě. Napsat? Nenapsat? Co?

PAK JSEM SI TO ZNOVU PŘEČETLA
Když jsem napsala a smazala několik různých verzí reakcí, přečetla jsem si znovu, co mi vlastně napsal. Ano, změnil trochu tón komunikace. Přesto jen jasně a korektně komunikoval svoje hranice. Popřál mi pěkné věci a pak napsal, že mu etika nedovoluje si se zákaznicemi psát cokoliv osobnějšího.

Úplně jsem tedy předělala celou odpověď. To podstatné ale bylo uvědomění, že není konec světa, nikoho jsem smrtelně neurazila, nikdo se na mě „neodpustitelně nezlobí,“ jen jsme si korektně vyříkali, co a jak jo a co a jak ne.

Někdy máme příliš horkou hlavu. Naše podvědomí se chytne toho, co na nás nejvíc „zabrnkalo,“ a pak si toho k tomu spoustu domyslí.

Pokud vás tedy něco dostane do emocí, tím spíš nepříjemných, dejte si odstup. Možná je to nakonec celé trochu jinak.


5. CHCETE VE VZTAHU LÁSKU? TAK SI JI DEJTE.

Bude to mít hned několik výhod:

  • Když si ji dáte, tak ji zaručeně dostanete.
  • Nebudete naštvaní, že ji nemáte.
  • Budete míň očekávat od partnera (nebo od partnerky – prostě „partner,“ stejně jako: „kůň“ může být i kobyla…), čímž nebude pod tlakem. Je pak větší pravděpodobnost, že ji dostanete od partnera.

To nejpodstatnější je ale právě to, že ji mít budete, i kdyby byla zrovna situace ve vztahu jakákoliv.

Máte pocit, že to s těmi vztahy není tak jednoduché? Lezete si doma na nervy? Napište mi.

Petra Holubová – Mentální nastavení – kvantovka

Těšte se na další články a inspirujte se každý čtvrtek ve facebookové skupině Společně nahoru příspěvky s #mojeknowhow.

Přečtěte si další články z této kategorie

Jak vám pomůže tibetská mísa

Jak vám pomůže tibetská mísa

Ing. Klára Dvořáková je inspirátorka s tibetskou mísou. Naučí vás techniky, jak se zbavit špatné nálady a vyčerpání během pár minut. Jak zklidnit dítě, vyčistit prostory, dobít baterky nebo zrelaxovat celé tělo.

Vztahy a energetické léčení

Vztahy a energetické léčení

Hanka Burešová se věnuje terapii a energetické harmonizaci. Pomáhá ženám vyléčit bolest minulosti a žít štěstí přítomnosti. Při terapiích se dostane do příčiny problému, tu pročistí, aby už neměla vliv na váš život.

Jógou ke spokojenému životu

Jógou ke spokojenému životu

Romana Farna je celostní terapeutka, lektorka jógy, oční jógy a dechových technik. Poradí a pomůže klientům s konkrétními zdravotními obtížemi, společně najdete cestu k obnově zdraví a radosti ze života. Věnuje se všem věkovým kategoriím od malých dětí po seniory.

Vysoká citlivost a jak s ní pracovat

Vysoká citlivost a jak s ní pracovat

Ing. Sandra Woiwode je žena s citem a EFT praktička. Vede ženy k pochopení vysoké citlivosti a nalezení svých darů. Také pomáhá ženám zbavit se stresu, emočních bloků a limitujících přesvědčení pomocí metody EFT (ťukání).