Jak úspěšně rozjet LinkedIn

autor: | Podnikání online


Máme tu další článek ze série #mojeknowhow. Jedná se o souhrn příspěvků a expertní pohled podnikatelů v rámci prostoru pro zviditelnění členů Vyhledávače ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).

Využijte know-how podnikatelů z Vyhledávače Společně nahoru.

Mgr. Lenka Rosochová – Hypoteční specialistka doporučuje, buďte svými příspěvky jako maják pro své fanoušky. Dozvíte se, co se ověřilo na LinkedIn a jak rozjet působení a příspěvky na této síti.

Koukněte na jednotlivé příspěvky a inspirujte se.


1. Buď svými příspěvky JAKO MAJÁK pro své fanoušky!

…že se to lehko řekne, ale co ty malé dosahy tady na FB, kdy sotva 10-20% vašich sledujících vidí, co napíšete…

Opraš svůj profil na LinkedInu a měj dosahy ve stovkách procent!

Na LinkedInu není žádná velká námaha takové dosahy mít, stačí jen vědět jak psát a nebát se to zkoušet, prostě tvořit pravidelný obsah.

POZOR – na LI pravidelný neznamená denně, 2x týdně je tam velká aktivita a 1x týdně také stačí.

Jenže nevíš CO tam přesně lidi zaujme?

Pro psavce, které ta „neviditelnost“ na FB opravdu frustruje, mám krásné řešení. Společně ty správné přípěvky napíšeme a budeš vědět, jak o nich do budoucna přemýšlet.

Pro mou podporu na LinkedIn tudy.

A o čem že já na tom „linkáči“ píšu? O svých hlavních tématech hypotékách a nemovitostech u moře.


2. Co se ověřilo na LinkedIn

Tento post pojmu hodně jako chlubení. A týká se LinkedInu. Co mi v poslední době řekly nebo napsaly klientky?

  • “Konzultace mi úplně otočila pohled na věc a jsem nadšená, jaký má ta síť potenciál. ”
  • “Mám popsané dva papíry poznámkami a jdu hned dopsat promyšlené příspěvky!”
  • “Vše jste mi srozumitelně vysvětlila a ukázala, a já byla hned schopná nově nabité informace uvádět do praxe. Zatím se s LI sžívám, ale už daleko lépe rozumím jeho fungování a začíná mě víc a víc bavit.”

Co podnikatele fungující na FB nejčastěji na LI překvapuje?

  • Lidi tam rádi čtou a algoritmus to podporuje, i když neinteragují.
  • Pravidelně tvořit obsah znamená na LI ne denně, ale 1x-2x týdně.
  • Příspěvky mohou fungovat i bez obrázků.
  • Ne, opravdu tam nefungují příspěvky z FB.

U každého příspěvku vám ovšem dokážu poradit, jak text z FB zrecyklovat, přepsat, aby stejná myšlenka měla potenciál zaujmout na LI.

Stačí se objednat na konzultaci ZDE.


3. Láká tě rozjet byznysové působení na LinkedInu?

Tento text je pro milovníky psaní a odpůrce video skopičinek typu reels, tiktok videa, storíčka apod. To jsem totiž přesně já…

Láká tě rozjet byznysové působení na LinkedInu?

Proč byste měli CHTÍT na LinkedInu vůbec působit?
Pokud mě znáte a už jste v poslední době ode mě o Li něco četli, víte že tam jsou dosahy něco neuvěřitelného a přitom ne u videí, reels a podobných kreativních blbinek, ale normálního textu. Já jsem introvert a přestože už jsem dávno překonala strach a dokážu točit videa, není mi to vlastní. Zejména šaškování v nich mi není vlastní…

Kdo to má taky tak?
Pak je pro tebe úplně ideální sociální sítí!

Níže hned vysvětlím proč:

  • Lidi tam rádi čtou a algoritmus to podporuje, i když neinteragují.
  • Pravidelně tvořit obsah neznamená na LI denně, ale 1x-2x týdně.
  • Příspěvky mohou fungovat i bez obrázků, bez fotek.
  • Je tam komunikace na úrovni a pohybují se tam horní 2 miliony Čechů.

Láká vás to? Vše můžeme probrat na konzultaci ZDE.


4. Přečte si ten příspěvek vůbec někdo? 

Vnímám, že na FB nebo IG si hodně z vás podnikatelů pokládá tuhle otázku… Čísla s dosahy příspěvků jsou čím dál menší a reálně nevíte, kdo si váš příspěvek opravdu CELÝ přečetl a dostal se tak k jádru sdělení. Taky jsem tuhle frustraci měla.

Co jsem se před více než rokem začala aktivněji pohybovat na LinkedInu mám konečně alternativu, síť kde je to jinak, kam se lidi nechodí jen bavit a dosahy jsou nádherné, vše organicky bez reklamy.

Mám zajímavé informace na téma Hastagy na LinkedInu

Jsou tam totiž důležitejší než zde na FB, kde prakticky jinde než ve skupinách nefungují a to ještě hlavně k aktivnímu vyhledávání od lidí.

  • Na LI mají hastagy větší vliv, pracuje s nimi algoritmus podobně jako na IG. Uživatelé také mohou své oblíbené hastagy sledovat.
  • V módu tvůrce si můžete nastavit až svých 5 osobních u sebe na profilu.
  • V příspěvcích je doporučeno používat 3 až 10 hastagů, přičemž vždy kombinovat své osobní s obecnými z vašeho oboru. Např: osobní „koučkaikigai“ a obecký „koučing“
  • Hastagy NIKDY neuvádějte na začátek, tam nepatří. Zaberou vám pak nejcennější 1.řádek, který má upoutat pozornost čtenáře. Patří úplně na konec nebo do textu.
  • Díky obecným hastagům můžou váš příspěvek vidět i cizí lidé, kterých ho ukáže algoritmus, protože se o téma zajímají a čtou si o něm.

Chcete se naučit nejen drobnost typu hastagy, ale celkové know-how, jak na LI psát příspěvky, co zaujmou?
Mrkněte na mou nabídku zde.

Překvapilo vás to jak fungují na LI hastagy? Nebo máte dotazy? Napište mi.


5. Založila jsem na LI skupinu pro české uživatele

Nádech-výdech, zase jsem to udělala! Zase jsem skočila po hlavě do neprobádaných vod LinkedInu.

Přestože skupiny na LI evidentně nefrčí, stejně jako nefrčí firemní stránky. Ale chci si to otestovat pro sebe i pro vás, moje současné i budoucí klienty.

  • Co když za rok dva nebo 3 budou skupiny na LinkedInu fungovat tak jako facebookové teď???
  • Co když teď je správná doba být průkopník a začít skupiny na LI budovat?

Pojďte do toho se mnou.

Najděte si ve svém Linkedinu nahoře v lupě: Český Linked-In – rady, tipy, pomoc a vstupte!

A teď si povíme o úplně základní věci, ať si kromě pozvánky do skupiny z mého textu taky něco odnesete:

MOTTO na linkedinovém profilu fakt NENÍ životní citát.

  • Je to ztraceno v překladu, LI má obecně problém s překladem anglických názvů do češtiny.
  • V originále se kolonka jmenuje Headline – z toho chápete co máte vyplnit? Ano, máte tam vyplnit kdo jste, své pracovní označení: mentorka, copywriter, koučka atd.
  • Stručnost není na místě. Kolonka nabízí 220 znaků, tudíž se klidně rozepište a pro multipotenciály se vejde více vašich činností. Na začátek ovšem určitě dejte tu nejdůležitější z pohledu toho, jaké klienty na Linkedinu hledáte.
  • Například já tam mám Hypoteční specialistka a průvodkyně při koupi nemovitosti u moře, lektorování Linkedinu nezmiňuju, protože klienty pro tuto svou službu vnímám hlavně zde na FB.
  • A prvních přibližně 80 znaků je vidět všude, kde se na této síti vrtnete. Nejen pod vaším příspěvkem, ale i když komentujete a také v nabídce, kde vás bude algoritmus doporučovat.

Více o mně a mé práci najdete zde.

Mgr. Lenka Rosochová – Hypoteční specialistka

Těšte se na další články a inspirujte se každý čtvrtek ve facebookové skupině Společně nahoru příspěvky s #mojeknowhow.

Přečtěte si další články z této kategorie

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Takové co do vašeho webu a podnikání dobře sednou. To může pro každého znamenat něco docela jiného. Úplný základ je dodržet poměr stran. Fotku na výšku jen stěží napasujete do prostoru na šířku. Ale to jsme do tématu skočili rovnýma nohama. Pojďme se vrátit zpět a začít ještě jednou v článku.