Jaké fotky potřebujete pro podnikání

autor: | Brand, Podnikání online

Přitáhněte si do podnikání úspěch pomocí skvělých fotografií

Ivana Nohová – portrétní a brandová fotografka, terapeutka

Doba, kdy stačilo na web použít fotky z databanky jsou pryč a pravděpodobně se nevrátí. Hurá!
Je možné, že je v některých případech nahradí umělá inteligence, ale určitě ne úplně. Tak jako tak, máme zde moment, kdy každý z nás má v kapse skvělý fotoaparát, tak proč jej nevyužít.

Pojďme se podívat na to, jakým způsobem můžete využít fotografie v podnikání, ať již jsou profesionální od fotografů, nebo z vašeho mobilu.

1. Brandové fotografie. Co to vlastně je?

Je to jako recept na úspěch ve světě podnikání.

Soubor skvělých fotek, které vytvářejí silné spojení mezi vámi a vašimi zákazníky. Každá fotografie vypráví příběh o vaší značce a vzbuzuje zvědavost a zájem.

Brandová fotografie je váš nejlepší společník při budování identity značky, zapamatovatelnosti a důvěry.

Ale nejen to, vytváří také emoce, které vaše zákazníky přivedou až k nákupu. Pokud chcete, aby vaši zákazníci zůstali věrní, nemůžete si dovolit podcenit sílu kvalitních a poutavých fotografií.

Takže se pusťte do focení, ukážte světu svou energii a nadšení a nechte fotografie mluvit za vás!

A pamatujte, každá fotka má svůj příběh a vy jste režisérem svého vlastního úspěchu.

Takové fotky pak můžete použít

  • na web
  • na sociální sítě
  • do letáků, brožur, katalogů, na billboard nebo třeba přebal knihy
  • do newsletteru, na blog, či do jiných článků
  • do reklam
  • na veletrzích,workshopech, nebo jiných offline akcích

Prostě všude, kde potřebujete vzbudit důvěru.

2. Fotky na sociální sítě

Přemýšlíte o tom, jaké fotky se hodí na sociální sítě?

Zkuste postovat něco ze svého soukromí, nebo fotky ze zákulisí tvorby vašich produktů, vaší firmy, nebo například přípravy na vaší službu.
Lidi se na sociální sítě chodí především bavit a inspirovat. Pobavte je převlekem za superhrdinu, nebo inspirujte fotkou z dovolené.
Ukažte emoce a vtipnou část vaší značky.
Tvořte z fotek koláže, gify, videa, hrajte si a zkoušejte, co nejvíce zaujme.
Na sítě se skvěle hodí momentky focené během brandového focení. Mohou být pouze lehce upravené a vzbudí skvělý ohlas.

3. Profilové fotky

Ten malý obrázek, který rozhoduje, zda se k vám lidé pohrnou s otevřenou peněženkou, nebo zavřou dveře před nosem. Není to jenom obyčejná fotka, je to tvář, která buduje důvěru a vytváří první dojem. A co byste měli mít na paměti?

Profesionální fotografie jsou investice do vašeho podnikání, jako když si koupíte tu nejlepší kávu na začátku dne. Měla by ladit s vaší brandovou identitou a vyzařovat tu správnou energii, kterou do světa chcete šířit. A ne, opravdu to nespraví fotka vašeho psa z dovolené nebo vaše fotka s rodinou.

Pokud se vám do ní podaří vměsnat i vaše zaměření, máte vyhráno!

Jednoduchý tip pro focení profilové fotografie –

  1. Vyberte jednoduché pozadí – zeď, plátno, cokoliv, nebo použijte nižší clonu a pozadí rozostřete
  2. Počkejte na dobré denní světlo, bude to pro vás jednodušší, než se učit pracovat s umělým osvětlením
  3. Požádejte partnera či kamarádku, aby vás vyfotil, nebo použijte samospoušť
  4. Buďte trpěliví, zkoušejte různé pózy, budou se vám hodit na sociální sítě
  5. Vyberte takovou fotku, kde je vidět dobře vaše tvář, líbíte se sami sobě a nejlépe se i usmíváte a ořízněte ji na 600x 600 px.
  6. Pokud jste to vyzkoušeli a nejste spokojení, objednejte si profesionální focení

Ivana Nohová, portrétní a brandová fotografka, terapeutka

To jsem já. Nikdo nepochybuje, co dělám.

4. Úvodní banner

Víte, co je na úvodním banneru na Facebooku nejlepší? To, že ho můžete využít jako reklamu zdarma! Zde máte jedinečnou možnost lákat zákazníky na své výzvy, akce nebo třeba jen na váš web. Je to taková vizitka vaší značky, kterou si lidé zapamatují. Ale pamatujte, že nejde jen o slova, jde o vizuální stránku věci! Naladění na vaše brandové barvy a kreativita jsou zde klíčem. A ještě jedna rada na závěr – zkontrolujte, jak se váš banner zobrazuje na mobilu.

Věřte mi, změna úvodního banneru nebo profilovky dokáže přitáhnout více pozornosti než kočka v pyžamu na kolečkových bruslích. Nevěříte? Vyzkoušejte to sami!

Jak a kde fotky použít již víte.
Pojďme společně vytvořit fotky, které vás opravdu vystihnou!
Takový set brandových fotografií pak roztočí kola vašeho byznysu.

Chcete ode mne dárek?
Stáhněte si 10 tipů na to, jak se připravit na brandové focení tak, abyste opravdu zazářily.

Neváhejte mne kontaktovat pro nezávazný call a začnete svůj foto příběh psát například
mini focením v ateliéru u Prahy.

Najdete mne na www.foceninaweb.cz, na FB Ivana Nohová, nebo na Instagramu @brandova_fotografka

Tak na viděnou!

Ivana Nohová – portrétní a brandová fotografka, terapeutka

Přečtěte si další články z této kategorie

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Takové co do vašeho webu a podnikání dobře sednou. To může pro každého znamenat něco docela jiného. Úplný základ je dodržet poměr stran. Fotku na výšku jen stěží napasujete do prostoru na šířku. Ale to jsme do tématu skočili rovnýma nohama. Pojďme se vrátit zpět a začít ještě jednou v článku.