Vyšší prodeje díky optimalizaci jediné stránky

autor: | Podnikání online

Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka

Pokud vlastníte E-SHOP, víte moc dobře, kolik práce znamená vyvolat v zákazníkovi nadšení ke koupi. A pokud se vám to povede, mějte cestu zákazníka perfektně vyladěnou.

Každý zádrhel, který zákazník absolvuje, sníží jeho nadšení ke koupi. A pokud je zádrhelů moc, nadšení ze zákazníka vyprchá, zavře web a nenakoupí.

OPTIMALIZUJTE STRÁNKU PRO VÝBĚR PŘEPRAVCE

Víte, že na stránce pro výběr přepravce stojí a padá celá objednávka? Ano, právě tato stránka rozhoduje o tom, jestli zákazník nakoupí nebo uteče. A proto, aby vám stránka generovala prodeje, musí být vyladěná k dokonalosti.

CO NA STRÁNCE PŘEPRAVCE OPTIMALIZOVAT

Jasný a přehledný design:

  • Ujistěte se, že design stránky pro výběr přepravce je čistý, přehledný a intuitivní.
  • Volba přepravy by měla být snadno viditelná a přístupná na první pohled.
  • Nenechávejte zákazníka hledat a plýtvat jeho časem.

Optimalizujte informace o přepravcích:

  • Poskytněte zákazníkovi podrobné informace o každém přepravci, včetně služeb, které nabízí, ceně a době dodání. Nenechte svého zákazníka hledat.

Podrobné informace o přepravcích

Jednoduché porovnání:

  • Umožněte zákazníkovi porovnat přepravce a jejich nabídky na jediné stránce.
  • Zákazník pak snadno porovná možnosti přepravy a rozhodne se rychle. Nikde zbytečně nekliká, soustředí se jen na nákup.

Přehledné zobrazení cen:

  • Zákazník ocení přehledné zobrazení cen přepravy pro různé možnosti a způsoby doručení.
  • Mějte na paměti, že transparentnost je klíčová. Pokud zákazníkovi jednou vyčíslíte cenu přepravy, nemůžete mu na dalším prokliku říct, že se cena změnila. Odradí ho to od nákupu.

Snadný výběr a přechod k platbě:

  • Ujistěte se, že proces výběru přepravy a přechod k platbě je pro zákazníka jednoduchý a intuitivní. Minimalizujte počet kliknutí a zbytečné kroky, ať je pro zákazníka dokončení objednávky, co nejsnadnější.

Adaptivní design:

  • Vzhledem k tomu, že většina lidí nakupuje přes mobilní telefon, je důležité zajistit, aby se váš web přizpůsobil mobilnímu zařízení.
  • Ujistěte se, že výběr přepravce a způsobu přepravy je snadno použitelný také na menších obrazovkách. A zkontrolujte, jestli je obsah dobře čitelný. Zákazník nenakoupí, pokud se na stránce vůbec nevyzná.

Web se musí přizpůsobit mobilu

Výrazné tlačítko pro dokončení objednávky:

  • Nezapomeňte na dobře viditelné a výrazné tlačítko nebo odkaz, který zákazníkovi umožní dokončit objednávku poté, co si vybral přepravce a způsob přepravy.

P.S.: Návod pro optimalizaci můžete použít také k vylepšení jiných stránek vašeho e-shopu.

A pokud nevíte, jak nejlépe optimalizovat stránku pro výběr přepravce, nevadí, klikněte SEM, pošlu vám návrh ZDARMA.

Chcete o mně vědět více? Podívej se SEM.

Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka

Přečtěte si další články z této kategorie

Tipy pro váš vytuněný Facebook

Tipy pro váš vytuněný Facebook

Uvidím v Tvém podnikání cesty, které Ty sama nevidíš. Cesty, které vedou k větší svobodě a více penězům. Najdeme způsoby, jak mít objednávky denně. Automatizace, efektivita a výsledky je mé druhé jméno. Jsem zkratka k Tvému úspěchu.

Jak na sociální síť LinkedIn

Jak na sociální síť LinkedIn

Helena Hájková je průvodkyně sítí LinkedIn pro podnikatelky na volné noze. Vyřeší s vámi rutinní práci při správě osobního nebo firemního profilu. Pomůže vám být na LinkedIn vidět a efektivně používat nástroje sítě.