Vyšší prodeje díky optimalizaci jediné stránky

autor: | Podnikání online

Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka

Pokud vlastníte E-SHOP, víte moc dobře, kolik práce znamená vyvolat v zákazníkovi nadšení ke koupi. A pokud se vám to povede, mějte cestu zákazníka perfektně vyladěnou.

Každý zádrhel, který zákazník absolvuje, sníží jeho nadšení ke koupi. A pokud je zádrhelů moc, nadšení ze zákazníka vyprchá, zavře web a nenakoupí.

OPTIMALIZUJTE STRÁNKU PRO VÝBĚR PŘEPRAVCE

Víte, že na stránce pro výběr přepravce stojí a padá celá objednávka? Ano, právě tato stránka rozhoduje o tom, jestli zákazník nakoupí nebo uteče. A proto, aby vám stránka generovala prodeje, musí být vyladěná k dokonalosti.

CO NA STRÁNCE PŘEPRAVCE OPTIMALIZOVAT

Jasný a přehledný design:

  • Ujistěte se, že design stránky pro výběr přepravce je čistý, přehledný a intuitivní.
  • Volba přepravy by měla být snadno viditelná a přístupná na první pohled.
  • Nenechávejte zákazníka hledat a plýtvat jeho časem.

Optimalizujte informace o přepravcích:

  • Poskytněte zákazníkovi podrobné informace o každém přepravci, včetně služeb, které nabízí, ceně a době dodání. Nenechte svého zákazníka hledat.

Podrobné informace o přepravcích

Jednoduché porovnání:

  • Umožněte zákazníkovi porovnat přepravce a jejich nabídky na jediné stránce.
  • Zákazník pak snadno porovná možnosti přepravy a rozhodne se rychle. Nikde zbytečně nekliká, soustředí se jen na nákup.

Přehledné zobrazení cen:

  • Zákazník ocení přehledné zobrazení cen přepravy pro různé možnosti a způsoby doručení.
  • Mějte na paměti, že transparentnost je klíčová. Pokud zákazníkovi jednou vyčíslíte cenu přepravy, nemůžete mu na dalším prokliku říct, že se cena změnila. Odradí ho to od nákupu.

Snadný výběr a přechod k platbě:

  • Ujistěte se, že proces výběru přepravy a přechod k platbě je pro zákazníka jednoduchý a intuitivní. Minimalizujte počet kliknutí a zbytečné kroky, ať je pro zákazníka dokončení objednávky, co nejsnadnější.

Adaptivní design:

  • Vzhledem k tomu, že většina lidí nakupuje přes mobilní telefon, je důležité zajistit, aby se váš web přizpůsobil mobilnímu zařízení.
  • Ujistěte se, že výběr přepravce a způsobu přepravy je snadno použitelný také na menších obrazovkách. A zkontrolujte, jestli je obsah dobře čitelný. Zákazník nenakoupí, pokud se na stránce vůbec nevyzná.

Web se musí přizpůsobit mobilu

Výrazné tlačítko pro dokončení objednávky:

  • Nezapomeňte na dobře viditelné a výrazné tlačítko nebo odkaz, který zákazníkovi umožní dokončit objednávku poté, co si vybral přepravce a způsob přepravy.

P.S.: Návod pro optimalizaci můžete použít také k vylepšení jiných stránek vašeho e-shopu.

A pokud nevíte, jak nejlépe optimalizovat stránku pro výběr přepravce, nevadí, klikněte SEM, pošlu vám návrh ZDARMA.

Chcete o mně vědět více? Podívej se SEM.

Naďa Vostrčilová – přepravní asistentka

Přečtěte si další články z této kategorie

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Jaké brandové fotky jsou ideální?

Takové co do vašeho webu a podnikání dobře sednou. To může pro každého znamenat něco docela jiného. Úplný základ je dodržet poměr stran. Fotku na výšku jen stěží napasujete do prostoru na šířku. Ale to jsme do tématu skočili rovnýma nohama. Pojďme se vrátit zpět a začít ještě jednou v článku.