5 osvědčených tipů pro vaše podnikání

autor: | Podnikání online


Máme tu další článek ze série #mojeknowhow. Jedná se o souhrn příspěvků a expertní pohled podnikatelů v rámci prostoru pro zviditelnění členů Vyhledávače ve facebookové skupině Společně nahoru (skupina pro růst vašeho byznysu).

Využijte know-how podnikatelů z Vyhledávače Společně nahoru.

Anna Pírová – Copywriterka a podporovatelka víry v intuici a sebe sama doporučuje jak na rutinní marketing a propagaci. Dozvíte se, jakou dovednost budete v podnikání využívat nejčastěji a proč věnovat pozornost kampaním.

Koukněte na jednotlivé příspěvky a inspirujte se.


1. #MOJEKNOWHOW BUDE DNES SPÍŠ NAŠE KNOW HOW

aneb tlačítková novela zaklepala na dveře.

Poslanecká sněmovna poslala do senátu další novelu občanského zákoníku. (Nebojte nebudu se s vámi bavit o politice.) Tahle novela se zaměřuje na online podnikatele a e-shopy.

PODNIKÁTE A PRODÁVÁTE SVÉ PRODUKTY NEBO SLUŽBY ONLINE?
Pak se velmi podstatně dotkne i vás.

O tlačítkové novele (jak se změnám začalo přezdívat) napsala moje skvělá parťačka z našeho SYNERGICKÉHO tria Magda Jedličková článek, ve kterém se dozvíte víc. (Druhá patačka, Ven Avenir, mu dala líbivý háv.)

Prostě ten článek musíte číst, protože neznalost zákona neomlouvá, jak jistě víte. Odkaz na článek je tady.


2. Podnikáte nebo o tom přemýšlíte?

No jasně, jinak byste tady ve skupině asi nebyli, že jo? TAKŽE VÁS ZAJÍMÁ, JAK SE PREZENTOVAT ONLINE? Ale občas je to potřeba i offline, že jo?

Tak to pro vás mám pár tipů:

  • Abyste se mohli efektivně prezentovat (online i offline), potřebujete celkem dobře znát své klienty nebo alespoň jednoho ideálního klienta.
  • Pěkně si ujasnit, proč potřebují zrovna vás. Odhalit jejich vnitřní pocity a frustrace. Třeba užvás znají, ale klidně využijí služeb někoho jiného, kdo dělá podobné věci jako vy. Proč?
  • Protože se lépe prezentuje, jasněji komunikuje, že jim pomůže zrovna s jejich bolístkou. A vy jste takoví nemastní neslaní. Proč?
  • Bojíte se, že když se moc specializujete, přijdete o část klientů.
  • Jenže právě ve specializaci a jasném vyhranění se je to kouzlo úspěchu.
  • Takže když si tohle všechno ujasníte, napište to.
  • Napište to na svůj web, na sociální sítě. Vytvořte podle toho, co chcete komunikovat ven novou grafiku, najděte nová pojmenování, klidně i předělejte web tak, aby se na něm vaši klienti cítili lépe než u konkurence.
  • Prostě udělejte změnu a promítněte ji do své komunikace.


S tím vším vám může manuál, který by ve vaší podnikatelské výbavě rozhodně neměl chybět. Jde o 30+3 synergických tipů pro vaši prvotřídní grafiku, texty i web.

Stáhněte si hned a zdarma ZDE.

A především, rovnou si ho třeba vytiskněte a začněte používat v praxi.


3. Létá tu teď kampaňové téma

a já vám přináším pomoc, jak si tu kampaň alespoň malinko ulehčit.

ASI VÍTE, ŽE SI MŮŽETE SPOUSTU KROKŮ A VĚCÍ PŘIPRAVIT PŘEDEM. BEZ NĚKTERÝCH SE DOKONCE SKORO NEOBEJDETE.

  • I když věřím, že je tu spousta členů, kteří jednají raději intuitivně. Jo, i kampaň se dá tak nějak intuitivně dělat, ale fakt vám pomůže, když si takové to podhoubí připravíte předem.

Takže ke kampani rozhodně patří důkladná příprava, marketing a prodej nebo nějaká jiná konverze, ať už je kampaň mimi, midi nebo maxi.

Musí o vás být slyšet, ideální je skákat na svou cílovou skupinu z co nejvíce koutů a předkládat jim neodolatelné argumenty, proč konverzi uskutečnit.

Často k tomu potřebujete koukavou a zajímavou grafiku, chytlavé texty, které fakt zaujmou a pravděpodobně taky web, kam ty človíčky povedete z různých internetových koutů.

Já jsem copywriterka a mohu vám pomoci s přípravou božích textů. Mám k sobě i kamarádky, které vám poradí s grafikou (Ven Avenir) a tvorbou webu (Magda Jedličková).

A tak se stalo, že jsme my 3 daly hlavy dohromady a sepsaly 30+3 tipy pro vaši prvotřídní grafiku, texty i web.

Stáhnout si je můžete ZDARMA na webu ZDE. Kdyby vám nestačil náš tahák a chtěli jste se na ty své kampaně připravit s pomocí někoho dalšího, jsem tady, abych vyladila vaše texty k dokonalosti.

Ale napsat mi můžete i na e-mail: kdyzdetispi@email.cz.


4. Jakou dovednost budete v podnikání využívat nejčastěji?

PŘECI PSANÍ A POPIS TOHO, CO DĚLÁTE.

Psaní jsme se všichni učili ve škole, přesto je rozdíl mezi slohem a copywritingem.

Neodolatelné texty na váš web nebo sítě jsou totiž výsledkem opravdu mnoha faktorů, které ovlivňují jejich výsledek.

  • Znalost ideálního klienta
  • Obchodní a vyjednávací dovednosti
  • Strategie v podnikání
  • Plánování v podnikání
  • Úroveň slovní zásoby a znalosti gramatiky i stylystických věcí
  • Schopnost umět se vyjadřovat písemně
  • Opravdu hodně cviku
  • Dovednost prodávat
  • Empatie a nacítění se na čtenáře
  • Umění dát do textu emoce/čísla/fakta – co je zrovna potřeba
  • Vaše aktuální rozpoložení v podnikání
  • Vaše aktuální emoční situace
  • Váš osobní život
  • Množství času na práci a s tím i na psaní adekvátních textů

Mám pokračovat?


Takže jestli sedíte před prázdnou stránkou (webovou nebo i na sociálních sítích) a NEVÍTE CO, KAM A KDY NAPSAT, zamyslete se nad těmi body nahoře. Opravdu na všechny znáte jasné odpovědi?

Tak se vraťte o krok zpět a nejdřív si je ujasněte.

A NEBO (abyste to psaní jen pořád neodkládali a nevrtali se v bodech nahoře) KUPTE SI SYNERGICKÉ WORKSHOPY.

Díky 6 vysoce praktickým workshopům (každý na 2 hodiny jednou za 14 dní) zjistíte, jak ty texty napsat správně a chytlavě, aby vám pomohly dosáhnout zamýšleného cíle.

Taky se k tomu psaní textů naučíte jak na sítě i na web tvořit rychle a efektivně krásnou grafiku (pod vedením Ven Avenir) v nástrojích zdarma a taky jak si postavit jednotný, funkční a prodejní web na profesionální platformě (pod vedením Magda Jedličková) za hubičku.

Více se o nich dočtete a samozřejmě objednávat můžete TADY.


5. Zabírá vám rutinní marketing/propagace spoustu času?

Myslím tím ten, který tvoříte každý den nebo několikrát do týdne/měsíce:

  • příspěvky na sociální sítě,
  • blogové články,
  • e-maily.

ZKUSTE NA TO JÍT OPAČNĚ.
METODOU OBRÁCENÉ PYRAMIDY

Nevymýšlejte dlouze o čem budete psát a jakou do toho dáte přidanou hodnotu, vzletnou myšlenku, revoluční objev.

Rovnou napište to nejdůležitější na začátek. A nepitvejte se v tom. Jasně, stručně a z pohledu užitku pro klienta. Aby mu bylo hned jasné, co mu chcete o říct a co tím vším získá.

Na internetu jde přece o pozornost a když se vám nepodaří zaujmout, tak jste v pytli. Protože si ten nejdůležitější konec nikdo nepřečte.

Takže TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ NA ZAČÁTEK.

A když vám tahle rada nestačí, pořiďte si naše workshopy.

Nejen o copywritingu okolo kolem – e-maily, sociální sítě, blog.

Anna Pírová – Copywriterka a podporovatelka víry v intuici a sebe sama

Těšte se na další články a inspirujte se každý čtvrtek ve facebookové skupině Společně nahoru příspěvky s #mojeknowhow.

Přečtěte si další články z této kategorie